Počelo glasovanje za novih pet hitova u utrci za Cesaricu!
Publika će tijekom sljedeća dva tjedna na službenoj web i Facebook stranici te na javnom Viber profilu Cesarice moći glasovati za pjesme:
Brod za nabolje - Doris Dragović
Kad smo se voljeli - Vanna
Ludilo brale - Luka Nižetić feat. Škoro & Bitorajac
Samo ljubav - Marko Kutlić
Sva blaga ovog svijeta - Mia & Marko Tolja
Za predložene pjesme s liste za hit kolovoza publika može glasovati do nedjelje, 29. rujna u ponoć, a glasovati se može putem online kanala za komunikaciju: Facebook stranice Cesarica m.me/cesarica i Viber javnog profila Cesarica https://chats.viber.com/cesarica te na službenoj stranici cesarica.org.
Nakon pet godina od posljednjeg singla i punih deset godina od posljednjeg video spota, glazbena diva Doris Dragović objavila je novu pjesmu „Brod za nabolje“ kojom najavljuje svoj prvi nastup u zagrebačkoj Areni 30. studenog ove godine. Glazbu i tekst potpisuje Ivan Huljić, nastavljajući tako dugogodišnju suradnju sa splitskom pjevačicom. Aranžman je radio Leo Škaro.
Prekrasna balada dobila je i video spot, a kombinaciju crno-bijelih kadrova Doris i senzualnih kadrova u boji balerine Mateje Milas napravio je redatelj Vojan Koceić. Zanimljivo je kako je spot sniman u potpunosti ispred zelene podloge i to u samo jednom danu, tako da je redatelj pokazao i pravo umijeće post produkcije.
Prve reakcije na pjesmu su redom iznimno pozitivne. Na upit što misli o tome, Doris kaže: „Nikada mi brojke nisu bile važne već samo ljepota umjetnosti i duše. Ista me ta ljepota privukla pjesmi, a to je ono što ljudi, što publika osjeti. Nismo li svi željni toga?“
Novim službenim singlom i spotom “Kad smo se voljeli” Vanna je najavila svoj novi studijski album “Izmiješane boje”. U spotu je otkrila i malo drugačiji imidž koji je oduševio javnost. Vanna izgleda atraktivno, moćno i uvjerljivo, a takve su i pjesme s novog albuma. Stihove za “Kad smo se voljeli” sama je napisala i uglazbila, a za aranžman i produkciju zaslužan je Goran Kovačić.
“Pjesma je energična i zvuči optimistično iako tema daje naslutiti da baš i nije sve tako bajno, što smo pokazali u spotu u kojem mukotrpno penjanje po stijenama mladog para simbolizira životni put u dvoje kojemu je pokretačka snaga ljubav, a konačni cilj moraju otkriti sami. Ovu pjesmu kao i ostale s novog albuma krasi vrlo moderna produkcija za koju je zaslužan Goran Kovačić”, izjavila je.
Vanna je svoj autorski talent pretočila i u već dobro znane hit pjesme s dugoočekivanog albuma – naslovnu “Izmiješane boje”, “U tebi”, “Najbolji ljudi”, “Probaj”, “Lopov” te “Loš trenutak” koja će u mnogima izazvati uragan emocija.
Popularni splitski glazbenik Luka Nižetić u pjesmi “Ludilo brale” uspio je spojiti naizgled nespojivo. Prepoznat kao glazbenik vedra, pozitivna i otvorena duha s novim singlom, zaraznom i dopadljivom ljetnom pjesmom ljetne atmosfere koja jednostavno zove na ples, ponovo nas oduševljava i razveseljava.
“Ideja je bila da se napiše ljetna himna koja će se pjevati od Dalmacije preko Zagreba do Slavonije, zapravo u cijeloj Hrvatskoj, a i šire”, ističe Luka nakon što je ponovo, nakon pjesama “Radim što želim” i “Brutalero”, udružio snage s Branimirom Mihaljevićem i Marijem Mihaljevićem koji je, kako i sam priznaje, tekstualno želio napisati “Imagine” na hrvatski način.
U aktualnom tekstu s prekrasnom porukom pronašli su se i gosti 'lega' Miroslav Škoro i 'buraz' Rene Bitorajac te svojim prepoznatljivim izričajem i dozom humora upotpunili, dodatno osvježili, razvedrili i pojačali cjelokupni dojam pjesme.
Spot je sniman u Zagrebu te na nekoliko prepoznatljivih splitskih lokacija od Geta, Rive, Placa i krova nebodera na Mertojaku, kvarta u kojem je Luka odrastao, dok se u zadnjim kadrovima pojavljuje impresivna jahta Lotus. Redateljica Sandra Mihaljević snimila je na kraju lijepu razglednicu Splita prepustivši Luki potpunu slobodu koji je na licu mjesta improvizirao što se pokazalo najboljim rješenjem.
Foto: Matea Beranek
Ovdje nije riječ tek o “običnoj ljubavnoj pjesmi” već o skladbi koja govori o ljubavi kao pokretaču svega dobrog u svemiru.
Iznimno snažan vokal Marka Kutlića te nevjerojatna svestranost opet dolaze do izražaja u skladbi koju autorski potpisuje već poznati dvojac njegovih suradnika, Marko Vojvodić i Igor Ivanović, koji su i ovoga puta zaslužni za glazbu, tekst, aranžman i produkciju.
“Samo ljubav naziv je moje pjesme, a odabrao sam ju kao svoj ljetni singl jer mislim da je ljubav ono što ljudima u današnjem svijetu najviše fali. Opterećeni smo, živimo u teškom vremenu, trčimo na sve strane i žurimo, glave su nam zabijene u ekrane, a zaboravljamo na ono jedino što je bitno, a to je čvrst zagrljaj, iskren pogled i druženje s najdražim ljudima”, kazao je ovom prigodom Marko.
U svom prepoznatljivom stilu, “Samo ljubav” ima i odličan video spot, a i ovaj, kao i prethodni odiše upečatljivošću i posebnom atmosferom.
Sjajni mladi glazbenici, Mia Dimšić i Marko Tolja neodoljiv su glazbeni par koji je s pjesmom “Sva blaga ovog svijeta” nastupio na 59. Splitskom festivalu gdje su osvojili 3. mjesto po glasovima publike.
“Sva blaga ovog svijeta” prvi je Mijin duet, a izbor Marka Tolje koji gaji sličan glazbeni senzibilitet učinio ih je savršenom kombinacijom.
“Pjesma govori o svima poznatom jedinstvenom osjećaju kad u nekome prepoznaš sve što si oduvijek tražio i prepustiš se tom odnosu. Mom timu i meni gotovo na prvu je bilo jasno da od te pjesme želimo napraviti muško-ženski duet. Budući da je to ujedno bila i odluka na prvi duet u karijeri, dugo smo razmišljali tko bi to mogao biti i naposljetku odlučili pitati Marka Tolju. Dotad mi je Marko bio dragi kolega, a sada je bez sumnje i dragi prijatelj”, rekla je Mia.
Glazbu i tekst zajedno potpisuju Vjekoslav Dimter, Mia Dimšić i Damir Bačić, a aranžman i glazbenu produkciju Ante Gelo i Vjekoslav Dimter dok je za scenarij, režiju i montažu spota zaslužan Artem Dushkin. Uz predivne kadrove Mije i Marka prepustite se onome što jedino vrijedi – ljubavi.
Podsjetimo, Cesarica je nagrada publike za hit godine, a kako bi se publici predstavio što veći broj najuspješnijih i najpopularnijih pjesama, svakog mjeseca predstavlja se pet pjesama koje konkuriraju za hit mjeseca.
Ona pjesma koja osvoji najveći broj glasova publike bit će nominirana za Cesaricu te u siječnju 2020. godine ulazi u finalni krug glasovanja.
Publika će tada među nominiranim pjesmama birati hit godine, a statua Cesarice bit će dodijeljena pjesmi koja će u finalnom krugu osvojiti najveći broj glasova publike. Tko će biti dobitnik Cesarice 2019. ovisi samo o publici, a to ćemo saznati na završnoj svečanosti treće dodjele nagrade Cesarica koja će se održati 21. siječnja 2020. godine.
Sve ostale informacije i novosti o Cesarici možete pratiti na službenoj stranici te na društvenim mrežama:
Službena stranica: cesarica.org
FB: fb.com/cesarica
Instagram: instagram.com/nagrada.cesarica