Počelo glasovanje za novih pet hitova mjeseca studenoga u utrci za Cesaricu
Publika će tijekom sljedeća dva tjedna na službenoj web i Facebook stranici te na javnom Viber profilu Cesarice moći glasovati za pjesme:
Dunavom - Željko Bebek
Jedan potez previše - Massimo
Milion - Ivan Zak
Samo zbog nje - Pravila igre feat. EFZG
Suzana - Mejaši feat. Vigor
Za predložene pjesme s liste za Hit studenoga publika može glasovati do nedjelje, 22. prosinca u ponoć, a glasovati se može putem online kanala za komunikaciju: Facebook stranice Cesarica m.me/cesarica i Viber javnog profila Cesarica https://chats.viber.com/cesarica te na službenoj stranici cesarica.org
Stih “Da me bar zavoliš, koliko me ne voliš” iz najnovije pjesme “Dunavom” legendarnog Željka Bebeka, ući će vam odmah u uho.
Iza prekrasne balade stoji autorski dvojac Branimir Mihaljević i Neno Ninčević koji su napisali neke od Bebekovih najljepših pjesama, uključujući veliki hit “Ako voliš ovu ženu”, jedini duet Bebeka i Olivera Dragojevića. Video spot u režiji Sandre Mihaljević sniman je na prekrasnim lokacijama parka prirode Kopački rit te na Dunavu kod Aljmaša. Spot gotovo filmskim prikazom opisuje dan jednog alasa.
“Ovo mi je bilo jedno od najljepših snimanja u životu. Nakon što smo završili sa snimanjem još sam danima bio pod dojmom prekrasne plovidbe po Dunavu”, rekao nam je Željko.
Nova pjesma objavljena je uoči njegovih koncerata u Zagrebu i Splitu. Rasprodani koncerti u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog dokaz su da Bebek i dalje uživa veliku popularnost među svojom publikom te da su njegovi koncerti poseban doživljaj, u što se publika uvjerila i 12. prosinca u Spaladium Areni.
Za svoja dosadašnja vrhunska diskografska dostignuća Željko Bebek na zagrebačkom je koncertu primio najveće i najcjenjenije diskografsko priznanje, Multi-platinum Award, a tom prigodom uručeno mu je i priznanje za zlatnu nakladu albuma "Ono nešto naše”.
Početkom ljeta zatvorila su se vrata jednog od kultnih kulturnih okupljališta grada Zagreba - kina Europa. Kino Europa bilo je više od samog kina, kroz godine postalo je omiljeno mjesto za susrete zagrebačke društvene i umjetničke scene te jedna od kulturnih žila kucavica metropole. Od kina su se oprostili brojni građani i poznata lica iz svijeta medija, filma i glazbe, a posebnom posvetom od kina se oprostio Massimo emotivnim spotom za novi singl “Jedan potez previše”.
Sam Massimo nastavlja gajiti nadu da će u budućnosti kino Europa ponovno zaživjeti punim sjajem: ”Mene uz kino Europa vežu samo divne uspomene. Zahvalan sam Zagreb film festivalu što mi je dalo posljednju priliku da zavirim iza kulisa u sve tajne prolaze i inspirativne dvorane te snimim spot u tom impozantnom zdanju. Nadam se da ovo nije posljednje zbogom te da će se filmska traka tamo ponovno zavrtjeti.”
Za režiju spota zaslužan je Gonzo, autor i kompozitor pjesme je Sandro Bastiančić, a producirali su je Predrag Martinjak, Nikša Bratoš i Ivo Popeskić koji je s Massimom pripremio i veliku slavljeničku turneju Vještina Boutique. Na toj turneji Massimo je, zajedno sa svojom vjernom publikom, proslavio 15 obljetnicu od objave albuma Vještina.
Tisuće prodanih albuma, rasprodani koncerti i brojna priznanja tek su jedan mali dio dosadašnjeg uspjeha Ivana Zaka. Svima dobro poznato i priznato ime na našoj glazbenoj sceni ima novih 'milion' razloga za zadovoljstvo.
Upravo je “Milion” naslov Ivanove nove pjesme i video spota, koji će zasigurno oduševiti sve obožavatelje. Navikli na vrhunsku produkciju, kada su u pitanju Ivanove pjesme i spotovi, ovoga puta otišao je korak dalje. Prvi put njegove stvari izlaze pod vlastitom etiketom - IZ Produkcija i IZ Videos.
Da je ovo pjesma drugačija od svega što je do sada radio, uvjerit ćete se slušanjem prvih taktova. "Tražim uvijek nešto novo u studiju. Naročito u današnje vrijeme kad se glazba mijenja kao i sve drugo. Tražim nove beatove i melodiju i upravo je tako nastao ‘Milion’. Nadam se da će vam se svidjeti, kao što je oduševila i mene, dok sam je stvarao'', istaknuo je ovom prigodom Zak.
“Milion" najavljuje novo kreativno poglavlje u glazbenom životu Ivana Zaka. Kao i svaki put do sada kada su u pitanju video izdanja, publika je imala prilike vidjeti ono najbolje od Ivana i njegove vrijedne ekipe. To najbolje ni ovoga puta nije izostalo, pa se za potrebe snimanja “Miliona”, 'potegnulo' do Zadra, Paga i Brača.
Uspomene iz studentskih dana, ljubav na hodnicima fakulteta Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, živopisne slike najljepših mladenačkih priča – sve to oslikano je u scenama novog spota grupe Pravila igre.
Pjesma „Samo zbog nje“, koja je u studenom zarazila radijski eter, nosi posebnu priču, a sada je predstavljena i u novom videouratku u kojemu je sudjelovalo više od 1000 studenata Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Nastao povodom 100. obljetnice EFZG-a, spomenuti singl od 2020. godine službeno će biti predstavljen kao pjesma fakulteta te prvi takav projekt u Hrvatskoj.
Upravo zato, scene pripadajućeg spota snimljene su u prostorijama EFZG-a uz njegove zaposlenike i studente, a prikazuje interesantnu ljubavnu priču dvoje studenata ekonomije. Simboliku spomenutog čini element povjerenja i ljubavi, odnosa kakav EFZG gradi sa svojim studentima, a koji su u spotu prikazali upravo zaljubljeni studenti. I upravo ovi studenti sudjelovali su u kreiranju povijesti Ekonomskog fakulteta, zajedno s bendom koji je ideju osmislio još na proljeće.
Dvojica članova bivši su polaznici ovog fakulteta, stoga ne čudi da je dio stvaranja pjesme pripao upravo njima kao autorima aranžmana. Glazbu i tekst potpisuju Miro i Sonja Buljan, a za videospot zaslužan je Dario Lepoglavec, s kojim bend već dugo uspješno surađuje.
Pjesma “Suzana" u izvedbi popularnih Mejaša i Vigora ovogodišnji je jesenski hit koji su napisali provjereni hitmejkeri, Denis Dumančić, Branimir Mihaljević i Valerija Đurđević.
Mejaši, popularni tamburaši u starkama i grupa Vigor snimili su ovu pjesmu jedno nedjeljno jutro nakon zajedničkog koncerta jer su, naime, jedino taj termin uspjeli usuglasiti. Rasporedi su im svima toliko zgusnuti od brojnih nastupa po Hrvatskoj i Sloveniji, ali želja za snimanjem zajedničke pjesme prevladala je umor.
“Ne stajemo od posla, a zato i kod nas nema puno filozofije. Dobro se svi poznajemo, puno radimo skupa na terenu, a volimo se i družiti. Znamo točno što publika želi, zbog čega nas voli i kakve pjesme želi od nas čuti. Ljudi očekuju provjereni recept za zabave na kojima sviramo i zato toliko masovno i dolaze na naše koncerte. Ne smatramo se konkurencijom nego, naprotiv, prijateljima i dobrim kolegama", istaknuo je pjevač Vigora Mario Roth, dodavši kako su nakon pjesme “Marija” svoju novu miljenicu “Suzanu” proslavili svi skupa jednom ljutom rakijom nakon dobro obavljenog posla.
Podsjetimo, Cesarica je nagrada publike za hit godine, a kako bi se publici predstavio što veći broj najuspješnijih i najpopularnijih pjesama, svakog mjeseca predstavlja se pet pjesama koje konkuriraju za hit mjeseca.
Ona pjesma koja osvoji najveći broj glasova publike bit će nominirana za Cesaricu te u siječnju 2020. godine ulazi u finalni krug glasovanja.
Publika će tada među nominiranim pjesmama birati hit godine, a statua Cesarice bit će dodijeljena pjesmi koja će u finalnom krugu osvojiti najveći broj glasova publike. Tko će biti dobitnik Cesarice 2019. ovisi samo o publici, a to ćemo saznati na završnoj svečanosti treće dodjele nagrade Cesarica koja će se održati 21. siječnja 2020. godine.
Sve ostale informacije i novosti o Cesarici možete pratiti na službenoj stranici te na društvenim mrežama:
Službena stranica: cesarica.org
FB: fb.com/cesarica
Instagram: instagram.com/nagrada.cesarica